چگونه در زندگی به آرامش برسیم؟

برای بسیاری مهم است که در زندگی آرامش داشته باشند .ولی هرگز تفسیر درستی از آن را ندارند ، و دقیقا آرامش را در چه میبینند را نمیدانند .

به گزارش مجله مواد غذایی یوزال مگ :

آرامش در زندگی

آرامش در زندگی برای بسیاری رسیدن به آرزوهایشان میباشد . که این آرزو میتواند ثروت ،ازدواج،کسب درجات عالی علمی،و بسیاری از اهداف دیگر ،

ولی آرامش از دیدگاه بزرگان زندگی کردن و لذت بردن از لحظه ای هست که در آن هستیم .در صبحانه ای که میخوریم،در چشمی که نگاه میکنیم و در سلامی که میکنیم و در بسیاری از کارهایی که در شبانه روز انجام میدهیم ، و برای ما تکراری هستند و شاید اصلا آنها را نمیبینیم، بیایید از امروز به آرزوهایمان فکر کنیم و تلاش کنیم که به آرزوهایمان برسیم ، ولی در تمام این راه ها از لذت بردن دست نکشیم و به امید آرامشی که قرار است در آینده به آن برسیم ، لحظه حال مان را به باد ندهیم ، بیایید فقط یک روز را تصور کنیم که آخرین روز زندگیمان میباشد . آنروز را آنطور که باید زندگی کنیم،با گربه کوچه مان عاشقانه دیدار کنیم . به همسرمان،پدرمان،مادرمان،فرزندمان ّه همه و همه فرصت بیشتر عاشق شدن را بدهیم ، بیایید فقط یکبار برای امتحان جای مداد رنگیها را عوض کنیم.

دنیا را از روی استانداردهایش رنگ نکنیم بیاییم برای خورشید رنگ آبی و برای ماه رنگ سبز انتخاب کنیم .بیاییم طور دیگری نفس بکشیم . برای دوستانمان طور دیگری نامه بنویسیم. برای خودمان نامه بنویسیم و آنرا به آدرس دلمان پست کنیم .

این میشود آرامش ،این میشود عشق، این میشود تو ، این میشود ما

فقط کافیست برای هر آنچه که باعث اضطراب ما میشود، فرصت تبدیل شدن بدهیم ،فرصت تبدیل اضطراب به آرامش فرصت تبدیل پاییز به بهار فرصت تبدیل من به تو و تبدیل هر چیز به آرامش

شاید این مطلب فرمول آرامشی نباشد که تو بدنبال آن هستی ،اما حرف دل من است برای تو که میشنوی

مجله مواد غذایی یوزال مگ

 

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest