خلاصه رمان زنی میان ما اثر گریر هندریکس و سارا پکانن

همانطور که از نام کتاب مشخص است حکایت یک خیانت است اما با قلم بسیار قوی گریر هندریکس و سارا پکانن خود را غرق داستان خواهید کرد. بهتر است بگوییم :

یک ازدواج… سه نفر… سه داستان متفاوت.

این رمان فوق العاده در سال 2018 یه عنوان پرفروش ترین رمان نیویورک تایمز اعلام شد. باید اعتراف کرد که در هر سطر آن کشش خاصی پنهان است و خواننده را به عمق یک داستان پلیسی میکشد.

داستان پشیمانی و حسادت بعد از طلاق وانسا وقتی که متوجه میشود شوهر سابق پولدار و خوش تیپش تصمیم به ازدواج با زن دیگری به نام اما گرفته است. مشکلات زندگی او را از پای دراورده است ، وانسا شدت اعتیاد به الکلش در کنار مشکلات دیگرش او را از انجام کارهای روزمره اش هم عاجز نموده است. تصمیم میگیرد هر طور که شده مانع ازدواج همسر سابقش شود و وانسا با اما رو در رو میشود و به اما خواهد گفت که نباید با ریچارد ازدواج کند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید واقعا وانسا آنگونه که نشان میدهد ناتوان است؟

در طول داستان متوجه میشویم انسانها آنگونه که نشان میدهند نیستند و خواهید دید که نمیتوان به پیش بینی های خود اعتماد کرد. مطمئنا این مثلث عشقی توجه شما را جذب خواهد کرد.

یوزال مگ سعی مینماید با معرفی پرفروشترین کتابهای جهان و خلاصه برداری از این کتابها به معرفی شخصیتهای داستان بپردازد. شما میتوانید با دادن رای و درخواست در زیر همین مطلب در هر سبک کتاب که خواستید ما خلاصه برداری کرده و ارائه نماییم. موفق باشید

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest