واردات پودر کاکائو از ترکیه+همراه آنالیز و نمونه

واردات پودر کاکائو از ترکیه

درباره واردات پودر کاکائو از ترکیه بیشتر آشنا شوید

بسیاری از تجاران و تولید کنندگان صنایع غذایی در زمینه شیرینی و شکلات موفق دنیا هیچ گاه تصور این را نداشتند که یک زمانی نسبت به واردات پودر کاکائو از ترکیه اقدام کنند. کاکائو این ماده به ظاهر ناخوشایند اما خوش طعم با انواع شکل ها و مدل های دوست داشتنی که دارد طی مدت زمان بسیار کوتاهی توانست به یکی از تجارت های پرجاذبه و موفق دنیا تبدیل گردد. از زمانی که این پودر کاکائو محبوبیت جهانی را از آن خود کرد روز به روز بر حجم تولیدکنندگان آن افزوده شد. اگر چه بسیاری از کشورهای آفریقایی به عنوان خواستگاه پودر کاکائو شناخته شده اند اما در این میان شرکت ام تی رویال ترکیه با هدف ایجاد تعادل در بازارهای جهانی کاکائو و نیز برقراری امنیت اجتماعی و اقتصادی در رابطه با تولید و مصرف کاکائو در مدت زمان بسیار کمی توانست تحت برند لاتامارکو latamarko مقام یکی از بهترین  تولیدکنندگان جهانی این محصول را از آن خود کند. ما در این مطلب خود می خواهیم تمامی آنچه را که مربوط به واردات پودر کاکائو توسط  mtroyal می باشد را در اختیارتان قرار دهیم.

واردات پودر کاکائو از ترکیه
واردات پودر کاکائو از ترکیه

معرفی واردات پودر کاکائو توسط شرکت ام تی رویال ترکیه

این روزها واردات پودر کاکائو از ترکیه در کیفیت های منحصر به فرد، با سرعت بسیاری رو به افزایش است. از آنجایی که این محصول به عنوان یک خوراکی خوشمزه یاد می شود و آن را در انواع دسرها، کیک های مختلف و بسیاری مواد غذایی دیگر به عنوان چاشنی به کار می برند. از طرفی هم به خاطر خواص دارویی بسیاری که دارد لذا در میان مردم مختلف دنیا طرفداران بسیاری دارد. بر این اساس توانسته بخشی از ارزش بازار جهانی را از آن خود کند. شرکت ام تی رویال ترکیه با داشتن مجوز رسمی از ارگان های ذی ربط در کشور ترکیه و رعایت اصول و مقررات حرفه ای مبنی بر تولید بهداشتی مواد غذایی،  یکی از سازمان های برتر تجارت جهانی است که در زمینه صادرات این محصول، دارای گواهینامه تجارت عادلانه می باشد.

وارد کردن پودر کاکائو از ترکیه
وارد کردن پودر کاکائو از ترکیه

از آنجایی که قیمت پودر کاکائو در مقایسه با بسیار صنایع غذایی دیگر اندکی بالا است از طرفی که به خاطر بهره مندی دولت ترکیه از زمین های زراعی مطلوب برای کشت کاکائو سبب گشته تا وارد کردن پودر کاکائو از ترکیه از جانب بسیار کشورهای آسایی رونق بالایی داشته باشد.

ایران چقدر از واردات این محصول سهم دارد؟

آیا می دانید ایران از واردات پودر کاکائو  چقدر سهیم است؟

با آنکه کاکائو برای اولین بار در آمریکای مرکزی کشف شد اما به دلیل مصرف بسیار زیاد این محصول در کشور ترکیه، تولید این محصول به سرعت به نقاط دیگر جهان نظیر ترکیه راه پیدا کرد. جالب است بدانید که ایران نیز به عنوان یکی از پرمصرف ترین کشورهای آسیایی کاکائو است که از آن در تولید انواع مواد غذایی مختلف نظیر:

  • بستی
  • انواع شکلات ها و دسرهای خوشمزه
  • شیرینی
  • قنادی

و یا حتی بسته بندی های خام برای عرضه به بازار استفاده می کند.

وارد کردن پودر کاکائو از ترکیه

بر اساس تحقیقات به عمل آمده واردات پودر کاکائو  توسط این کشور، سالانه چیزی حدود سه هزار و هفتصد و یک تن می باشد. به جرات می توان گفت دلیل عمده این اندازه هنگفت، خرید و واردات از شرکت بسیار معتبر و شناخته شده ام تی رویال ترکیه است. چنانچه شما هم یکی از تاجران صنعت کاکائو به بازارهای داخلی کشور هستید پیشنهاد ما این است اگر می خواهید تجارتی موفق، قانونی و ایمن را تجربه کنید حتماً با شرکت mtroyal ترکیه ارتباط بگیرید.

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest