راز سلامتی را در این مطالب بخوانید

راز سلامتی شما در کنار دستان شماست.در آشپزخانه ای که در آن هستید و در یخچالی که به آن سر میزنید کافیست کمی بیش از پیش دقت کنیم. زندگی ارزش سالم بودن را دارد.

-مهمترین علت بروز سرگیجه بالا رفتن چربی در خون می باشد و هر وقت احساس سنگینی و خواب آلودگی کردید باید به این امر در بدنتان مشکوک شوید

2-آهسته غذابخورید بعد از 15 دقیقه مغز پیام سیر شدن را به معده شما می رساند بنابراین اگر سریع غذا بخورید معده شما قبل ازاینکه مغز از سیر شدن اطلاعی پیدا کند پُر میشود

3-پا روی پا نندازید چون باعث پارگی رگها، مسدود شدن جریان خون و بی حسی می شود.پاها باید روی زمین قرار بگیرد و نباید آویزان باشد چون باعث مشکلات مچ پا می شود.

4-عفونت کلیه پونه حاوی اسانس‌های فراوان مثل مانتول،تیمول،ماده کارون وتانل است که ترشح معده رازیاد می کند و در درمان بیماری یرقان مفیداست چون موجب دفع صفراوبهبودبیماریهای کبدی میشود.

5-غذاهای ضد پیری کدامند؟ آووکادو – سوپ – زردچوبه – انجیر – شکلات – بلوبری – مغزیجات – ماهی

6- خاصیت هندوانه خوردن مرتب هندوانه زخم و آسیب‌های پوست را سریع تر درمان میکند هندوانه می تواند به بهبود خشکی و درد ماهیچه ها کمک نماید.

غذای ارگانیک

7-مصرف غذاهای ارگانیک خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد؛

نتایج پژوهشی جدید نشان‌ می‌دهد شیوع سرطان در میان افرادی که بیشتر از محصولات غذایی ارگانیک استفاده می‌کنند، کمتر است. این تحقیق نشان می‌دهد زنانی که از محصولات ارگانیک استفاده می‌کنند، عموما زنان تحصیلکرده و متمکن ترند در عین حال دارای رفتارهای زمینه‌ساز سرطان سینه نظیر داشتن فرزند کمتر و مصرف بیشتر الکل هم هستند.

8-زمانی که صبحانه می‌خورید ، حتما اگر با طبع بدنتون سازگاره اندازه نصف قاشق چایخوری به پنیرتان زیره اضاف کنید ! اینکار به شدت باعث از بین رفتن چربی و چاقی شکمی می‌شود.

9-نوشیدنی مناسب برای روزهای سرد چای گل محمدی برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی آنفلوآنزا مفید است.

10-مرغ سرشار از پروتئین است،اما گرم کردن دوباره آن می تواند مشکلات گوارشی جدی برایتان ایجاد کند.بهترین روش مصرف مرغ باقی مانده این است که در سالاد یا ساندویچ سرد گنجانده شود.

ما راز سلامتی شما را را به صورت دوره ای در یوزال مگ منتشر میکنیم .اگر تمایل به در یافت اطلاعات راز سلامتی میباشید با عضویت در کانال تلگرامی یوزال مگ روزانه از مطالب ما برخوردار شوید.

مجله مواد غذایی یوزال مگ

به اشتراک بگذارید:

2 comments

  • Hello, guest