چگونه زندگی همراه با موفقیت داشته باشیم

موفقیت در زندگی یک تعریف نسبی میباشد . و برداشت هرکس از موفقیت متفاوت میباشد . ما سعی میکنیم در این مطلب به روشهای خوب زندگی کردن اشاره کنیم .

واقعیت به دنیا آمدن ما ، خانواده ما،فقیر و یا ثروتمند بودن ما ،محل زندگی ما ، و بسیاری از موارد در دست ما نمیباشد و نبوده است . ولی افسار زندگی حداقل خودمان در دستانمان میباشد . و ما باید خوب زندگی کنیم و برای نسلهای بعد از خودمان نتایج و اثر مثبتی بر جای بگذاریم .

ما در زندگی دنبال چه چیزی هستیم و این نکته بسیار مهم برای یک زندگی ایده آل میباشد . چون تا زمانی که ندانیم دنبال چه چیزی هستیم نه به مقصد میرسیم و نه از زندگی خود لذت خواهیم برد .

بگذارید با یک مثال ساده به ادامه مطلب برویم ما با یک ماشین لامبورگینی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت هستیم ولی مقصد ما مشخص نیست که به کجا با این سرعت در حال حرکت میباشیم. و در عین حال ما با یک درشکه با سرعت 30 کیلومتر بر ساعت در حرکت هستیم و هدف ما رفتن به آمریکا میباشد . خوب کاملا مشخص میباشد که درشکه به مقصد خواهد رسید ولی لامبورگینی نخواهد رسید .

حالا با توجه به مثال بالا درجه و اهمیت شناسایی اینکه ما چه چیزی از زندگی میخواهیم مشخص شد .

ما برای نمونه از آرزوهای کلی که افراد در ذهن خود پرورش میدهند اشاره خواهیم کرد.

1-ثروتمند شدن

کسانی که آرزوی ثروتمند شدن دارند باید برای رسیدن به هدف خود با در دست داشتن ابزار کافی و تجربه و صد البته تلاش زیاد به آرزویشان برسند

2-جهانگرد

اگر شما در آرزوی جهانگردی هستید باید ابزارهای لازم برای موفقیت را شناسایی و تحصیل نمایید . برای مثال زبان انگلیسی،کمکهای اولیه،هزینه سفر،و موارد بسیاری میتوان مثال زد .

پس برای خوب زندگی کردن و موفقیت شناسایی هدف و در پی آن تلاش کردن و به آرزوهایمان رسیدن میباشد .

مجله مواد غذایی یوزال مگ

موفقیت

 

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest