چگونه بدون سرمایه کسب درامد کنیم؟

سرمایه برای کسب درامد

شاید برای بسیاری از دوستان این سوال در ذهنشان باشد که چگونه میتوان بدون سرمایه اولیه کسب در امد کنیم. بهتر است برای روشن شدن این مطلب به نکته مهمتر اشاره نماییم . فرض کنیم ما از هر کانالی برای مثال بانک،یا گرفتن دستی از اطرافیان ، به سرمایه 1 میلیارد رسیدیم . خوب الان چه برنامه ای برای این یک میلیارد داریم.در بیشتر مواقع هیچ برنامه ای نداریم.علت این موضوع آن است که ما هدف را به پول گره زده ایم نه به روش دراوردن پول.

پس ما متوجه شدیم که داشتن پول لزوما مارا به یک کسب و کار خوب راهنمایی نمی کند بلکه حتی شاید ما را از هدف اصلی که ایجاد کسب و کار سود آور میباشد دور میکند .

ما باید برای ایجاد یک کسب و کار سودآور باید به ابزارهای مطمئن و تخصص در پیرامون آن کار مجهز شویم . و این یعنی تجربه و مطالعه.

برای مثال ما تصمیم داریم که یک تولید کننده مواد غذایی شویم . وقتی ما هیچ اطلاعاتی در زمینه تولید،مواد اولیه،نحوه فروش،بازاریابی و تحقیق محصولات نداریم و اگر هم داریم بسیار ناچیز میباشد . آیا ایجاد تولید به نظر شما دارای ریسک نمیباشد؟

قبل از هر ایجاد کسب و کاری باید توجه داشت که لوکوموتیو هر کسب و کاری فروش میباشد .فروش یعنی شاهرگ حیاتی یک کسب و کار ،

سرمایه

چگونه یک فروشنده حرفه ای شویم ؟

پس قبل از اینکه به فکر رسیدن به سرمایه برای ایجاد یک کسب و کار شویم ،بهتر است به فکر فروش باشیم . قدیمی ها میگفتند باید از شاگردی به اوستا شدن رسید و این نکته بسیار مهمی میباشد .

اگر بخواهیم نتیجه گیری را تیتر بندی نماییم به شکل زیر خواهد بود

1- تحقیق کامل بر روی کسب و کاری که میخواهیم ایجاد نماییم

2- نقاط ضعف و قوت ما و رقبا

3-براورد هزینه و سرمایه مورد نیاز برای پروژه

4-مدت زمان رسیدن به سود آوری پروژه

5-برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده برای رسیدن به سودآوری

این مطلب ادامه دارد

مجله مواد غذایی یوزال مگ

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest