طرز تهیه شکلات داغ خانگی

طرز تهیه شکلات داغ خانگی

شکلات داغ از جمله نوشیدنی هایی است که در فصل زمستان بسیار مورد توجه است. هم به خاطر گرم کردن و هم طعم شیرینی که دارد همیشه در فصل سرما در اولویت قرار می گیرد.اگر شما هم عاشق شکلات هستید مطمئنا دوست دارید طرز تهیه شکلات داغ خانگی را نیز بدانید. برای شما دستور تهیه شکلات داغ را که در منزل به آسانی می توانید تهیه کنید را حاضر کردیم. همانطور که میدانیم فصل سرما رسیده است و طی دو ماه آینده شاهد باران و حتی برف خواهیم بود هرچند در بعضی از شهر ها امسال به برف خوش آمد گفته ایم. تصور اینکه در سرما هنگام خواندن کتاب و یا تماشای فیلم خوردن یک شکلات داغ خانگی هم زیبا است. زیرا که هم طبیعی و ارگانیک  و هم خوشمزه تر خواهد بود. می دانیم که شکلات باعث خوشحالی می شود و کم تر کسی می تواند به آن نه بگوید.  پس از شما دعوت می کنیم حتما این دستور تهیه ها را امتحان کنیم و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

طرز تهیه شکلات داغ خانگی

طرز تهیه شکلات داغ خانگی کلاسیک

 

مواد لازم :

250 میلی لیتر شیر

1 قاشق غذاخوری شکر پودر شده

1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

به میزان بسیارکم نمک

 

طرز تهیه :

در یک ظرف بزرگ شکر و پودر کاکائو و نمک را مخلوط نمایید. شیر را گرم کرده و به مواد قبلی اضافه کنید. شکلات داغ شما آماده است.

بله !!! درست است طرز تهیه کلاسیک آن به این سادگی است.

 

طرز تهیه شکلات داغ وانیلی به روش خانگی

طرز تهیه شکلات داغ خانگی

مواد لازم:

2 قاشق سوپ خوری پودر کاکائو

1 قاشق سوپ خوری شکر

به مقدار بسیار کم نمک

1 پاکت شیر

1 قاشق چای خوری وانیل

1 پاکت خامه

 

طرز تهیه :

2 قاشق سوپ خوری از شیر را به همراه پودر کاکائو و شکر با حرارت ملایم تا زمانی که شکر و کاکائو خوب ذوب شود، گرم کنید. بعد از آن باقی مانده شیر را نیز اضافه کنید. وانیل و خامه را نیز اضافه کرده و زیر حرارت را خاموش کنید. شکلات داغ وانیلی شما حاضر است.

 

هرگونه سوال و نظراتتان را در مورد این دستور تهیه و دیگر مطالبمان میتوانید با ما در میان بگذارید.

 

تیم یوزال مگ

 

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest