معرفی ۱۴ کشور با شرایط آسان برای مهاجرت

بسیاری از مردم در برخی از برهه‌های زمانی و به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. اینکه بخواهید برای ادامه تحصیلات و یا یافتن شرایط شغلی بهتر اقدام به مهاجرت کنید تصمیمی است که بهتر است با شناخت کافی صورت گیرد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید رویاهای خود را در یک مکان جدید جامه عمل بپوشانید، این مطالب را مطالعه کنید و با کشورهایی که شرایط آسان‌تری برای اقامت دارند را بشناسید.

 

۱- کشور ترکیه:

برای مهاجرت به کشور ترکیه شرایط خیلی خاصی نیاز ندارد و شما میتوانید از دو روش اخذ اقامت و یا اجازه کار اقامت این کشور زیبا و تاریخی را بدست بیاورید. هزینه زندگی در کشور ترکیه نسبت به شهرهای این کشور متفاوت میباشد. بغییر از شهرهای بزرگ مانند استانبول آنکارا و آنتالیا در سایر شهرها هزینه تقریبا با هزینه زندگی در تهران برابر میباشد.

اقامت آسان تر کیه باعث جذابیت هر چه بیشتر برای مهاجرین شده است

مهاجرت به آرژانتین

۲-آرژانتین:

اگر به دنبال اقامت آسان  و مهاجرت به یک کشور پر از هیجان میگردید انتخاب شما میتواند آرژانتین باشد کشوری که در آن اخذ اقامت بسیار اسان و خدمات بهداشتی درمانی تحصیلی رایگان میباشد و اگر شما در مدت ۵ سال اقامت در این کشور هیچ پرونده قضایی نداشته باشید میتوانید اقامت این کشور را دریافت نمایید این کشور علاوه بر زندگی مکان مناسبی برای تجارت و کسب درامد میباشد.

 

اقامت آسان در برزیل

۳-برزیل:

اقامت آسان  پنجمین کشور بزرگ دنیا شاید برای شما تعجب آورباشد که بدانید این کشور دارای اقتصاد بسیار قدرتمندی میباشد و برای عاشقان کسب و کار کشور ایده آلی میباشد. این کشور با سواحل گرم و پوشیده از جنگل و سبزه زار هر کسی را عاشق خود میکند

اینجا کشور جادویی میباشد شرایط اقامت در این کشور مانند آرژانتین میباشد .

 

مهاجرت به دوبی

۴-امارات متحده عربی(دوبی)

کشوری سرشار از نفت اما بدون نیروی انسانی برای کار باعث شده این کشور بشدت درخواست نیروی انسانی نماید ساختمانهای سربه فلک کشیده و اقتصادی پویا میتواند گزینه نسبتا خوبی برای انتخاب باشد.

به این کشور جنگل بتنی نیز میگویند شاید این کشور سرشار از تفریح باشد ولی به نظر بسیاری از توریست ها و کسانی که در آنجا زندگی میکنند دارای روح کافی نمیباشد .به هرحال زندگی در این کشور و اخذ اقامت بسیار ساده میباشد به قول معروف خودشون التماس میکنند.

 

راهنمای اقامت آسان سوئد

۵-سوئد

وقتی صحبت از آموزش و پرورش و رفاه اجتماعی میشود نام این کشور همچون خورشید میدرخشد.تحصیلات رایگان که جای خود را دارد برای دانش آموزان دبیرستانی ماهیانه ۲۲۰ دلار حقوق پرداخت مینمایند .

فرایند مهاجرت شما باید از طریق نیروی متخصص یا ویزای دانشجویی و یا ویزای سرمایه گذاری اقدام نمایید ولی به هرحال این کشور ارزش کمی دردسر مهاجرت را دارد.

 

اقامت آسان ایتالیا

۶-ایتالیا

کشوری با عظمت تمام تاریخ اقتصادی خوب و کشوری که برای زندگی کردن وقت کم میاورید برای اقامت در این کشور خرید یک آپارتمان به اقامت همیشگی شما سرعت خواهد بخشید. مردان شیک پوش و کولی های زیبا از مشخصات این کشور رویایی میباشد پیتزا و پاستا را فراموش نکنید در یک جمله در ایتالیا جای ما را خالی کنید شاید ما هم آمدیم

 

۷-نروژ

کشوری که به امن ترین کشور دنیا معروف میباشد مردمان خوش برخورد و مهمان نواز که عاشق کمک کردن به همنوع خود میباشند در این کشور حیوان دوستی یکی از اخلاقیات مردمان نروژ میباشد این کشور با چشم‌انداز زیبا، استاندارد بالای زندگی، و مدارس رایگان؛ فکر می‌کنم هرگز از انتخاب این کشور برای مهاجرت پشیمان نخواهید شد.

 

۸-استرالیا

نامی آشنا برای مهاجرین استرالیا میباشد .این کشور رتبه دوم مهاجرپذیرترین کشور در جهان میباشد نظام آموزشی بی‌عیب‌ونقص، دستمزد عالی حتی برای کارآموزان، امکانات پزشکی عالی، و آدم‌های دوست‌داشتنی؛ چیز دیگری بیش از این از استرالیا نمی‌‌خواهم.

هر آرزویی دارید در این کشور میتوانید پیداکنید از شغل دلخواهتان تا عشق رویاهایتان. اقامت در این کشور از طریق سرمایه گذاری بسیار آسان میباشد.

 

۹-نیوزلند

این کشور بدنبال نیروی کار جوان میباشد واین دلیلی میباشد که مهاجرت به این کشور را آسان مینماید این کشور با توجه به وسعت خود نزدیک ۵/۵ میلیون جمعیت دارد البته خرید ملک و راه اندازی کسب و کار در مقایسه با استرالیا ارزانتر میباشد ولی این کشور بنا بر امار یکی از امن ترین و دارای معتبرترین پاسپورت در جهان میباشد با راه اندازی کسب و کاری که در ان تجربه دارید به احتمال زیاد موفق خواهید شد

 

۱۰- بلژیک

به راحتی می‌توانید روند اخذ ویزای اقامت در بلژیک را طی کنید و هم‌زمان برای دریافت اجازه‌ی کار نیز اقدام کنید. اگر هم‌چنان دنبال کار می‌شد، اداره‌ی مهاجرت بلژیک یک ویزای موقتی برای‌تان صادر می‌کند. شاید بلژیک کشور کوچکی باشد، ولی بهترین شکلات و الماس دنیا را برای‌تان فراهم می‌کند.

 

۱۱-کانادا

هنوز هم کانادا رتبه یک مهاجرت در جهان را دا را میباشد و یکی از دلایل آن مهاجرت آسان از طریق سرمایه گذاری میباشد. مالیات بر درامد در این کشور در مقایسه با سایر کشورها پایین تر میباشد.

اقامت این کشور از سه طریق معمول میباشد.

  1. اقامت از طریق سرمایه گذاری که مبلغ آن ۲۵۰ میلیون دلار کانادایی میباشد.
  2. اقامت از طریق نیروی متخصص
  3. اقامت از طریق دانشجویی و یا ازدوج
  4. ایجاد کسب و کار در کانادا

 

۱۲-گرجستان

اقامت آسان در این کشور به سادگی خوردن یک لیوان آب میباشد که شما میتوانید با ثبت شرکت به سادگی اقامت این کشور را دریافت نمایید. زبان این کشور گرجی میباشد و کشوری رو به توسعه میباشد ولی این کشور همیشه از اختلافات روسیه و امریکا تاثیر میگیرد . لذا برای اقامت بلند مدت پیشنهاد نمیشود.

 

۱۳-سنت کیتس و نویس

اقامت آسان  فدرال سنت کریستوفر و نویس کوچکترین ایالت مستقل در آمریکا است و در ناحیه ای در غرب هندو ها در دریای کارائیب قرار دارد. این دو جزیره  مجموعا دارای مساحت 261 کیلومتر مربع و جمعیت 53،000 می باشد.

شرایط اقامت با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار و ۳۰۰ هزار دلار برای یک خانواده ۴ نفری میباشد.

با این پاسپورت شما به ۱۱۶ کشور جهان من جمله انگلستان بدون ویزا سمیتوانید سفر کنید.

 

۱۴-دومینیکا

اقامت آسان  دومنیکا یکی از کشورهایی میباشد که اخذ اقامت ان بسیار اسان و جالب میباشد

متقاضی اصلی 25,000 دلار آمریکا (پیش از این 50000 دلار بود).

متقاضی اصلی و همسر 35,000 دلار آمریکا (پیش از این 75000 دلار بود).

یک خانواده چهار نفره شامل متقاضی اصلی و سه وابسته 35,000 دلار آمریکا (پیش از این 75,000$ بود).

یک خانواده 5 یا 6 نفره شامل متقاضی اصلی و وابستگان 50,000 دلار آمریکا (پیش از این 100,000 $ بود).

یک خانواده 7 نفره و یا بیشتر، باید 70,000 دلار به دولت پرداخت شود

پاسپورت دومنیکا دارای اعتبار بسیار بالا میباشد

به اشتراک بگذارید:

One comment

  • Hello, guest