سوپ سبز برای سم زدایی بدن

سوپ سبز برای سم زدایی بدن

در دنیای مدرن امروز با مصرف بی رویه غذاهای ناسالم به خصوص فست فود ها و غذاهای سرخ کردنی شاهد افزایش وزن بسیاری از افراد اطرافمان هستیم . درصد زیادی از دوستان شما هم برای کاهش وزن خود از متخصصین تغذیه کمک می گیرند. نکته مهم این است که برای کاهش وزن نیاز نیست که از غذاهای بدون طعم استفاده کرد. بهتر است از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کرد. برای کاهش وزن بهترین الگو استفاده از غذاهای سالم در عین حال کم کالری است. در زیر برای شما دستور تهیه یک سوپ که مواد اصلی آن از سبزیجات سبز رنگ تشکیل شده و منبع انرژی محسوب می شود، آورده شده است. از این سوپ برای شما می توانید استفاده کنید چون در عین سبک بودن بسیار مقوی است.

 

مواد لازم برای تهیه سوپ سبز سم زدا :

 

یک بسته اسفناج

یک چهارم سیب زمینی

یک سوم کدوی سبز

نصف کلم بروکلی

یک عدد هویج متوسط

یک عدد پیاز قرمز

1 حبه سیر

1 قاشق چای خوری زیره

1 قاشق چای خوری فلفل سیاه

1 قاشق چای خوری نمک دریایی

 

طرز تهیه سوپ سبز :

این سوپ برای کسانی که احساس نفخ دارند هم می تواند مناسب باشد.

 

تمامی سبزیجاتی که در بالا ذکر شده است را خوب بشویید و پوست آن ها را بگیرید. پیاز و سیر را هم همچنین پوستش را گرفته و مانند بقیه موارد خرد کنید. میتوانید پیاز و سیر را رنده کنید این مورد کاملا به شما بسته است.

تمامی سبزیجات را در یک قابلمه ریخته و روی آن آب جوش بریزید. وقتی سبزیجات کمی نرم شدند توسط میکسر برقی له کنید تا به حالت یک نواخت دربیاید.

این سوپ منبع ویتامین های مورد نیاز بدن است. همان طور که متخصصین تغذیه و پزشکان توصیه می کنند ، ویتامین های مورد نیاز بدن از طریق غذاهایی که می خوریم برای بدن تامین می شود از این رو در انتخاب مواد غذایی بهتر است زیاد دقت نماییم.

نوش جان

تیم یوزال مگ

به اشتراک بگذارید:

2 comments

  • Hello, guest
  • از مواد اولیش معلومه که خیلی مفیده از این مطالب زیاد بزاریدممنون

  • من این سوپ رو تا حالا تهیه نکردم ولی از مواد اولیش مفید به نظر میاد