زیبایی طبیعی بدون آرایش

زیبایی طبیعی بدون آرایش

شاید مشکل بیشتر شما هم باشد، صبح زود برای رفتن به سرکار و یا دانشگاه بیدار می شویم و گاها برای آرایش کردن زمانی نداریم. حتی بیشتر افراد ترجیح می دهند که آرایش نکنند. اما نکته قابل توجه این است که چگونه زیبایی طبیعی بدون آرایش را داشته باشیم؟ آیا وقت آن نرسیده است که زیبایی طبیعی پوست خود را کشف کنید؟ پس بهتر است که کیف لوازم آرایش خود را از خود دور کرده و بدانید که چگونه بدون آنها زیبا خواهید بود. نکته های کوچکی هستند که به کمک آن ها می توانید زیبا و جذاب به نظر برسید. در اینجا برای شما 6 راه حل مناسب برای شما ارائه خواهیم داد که کمک زیادی به شما خواهند کرد.

 

1-ابروهای مرتب

میدانید که ابروها ویترین زیبایی شما هستند زیرا آنها زیبایی شما را منحصر به فرد می کنند. ابروهای مرتب که به طور صحیح اصلاح شده باشد ، نیاز شما را به مواد آرایشی را کم میکند .کافی است که مدل مناسب ابروی خود را نسبت به فرم صورت خود پیدا کنید.

2-مراقبت از پوست

اگر به طور متناوب پوست خود را تمیز کنید و مراقبت های لازم را انجام دهید خواهید دید که بدون نیاز به مواد آرایشی هم زیبا به نظر می رسید.برای پوست خود در منزل میتوانید پیلینگ آماده کنید. در یک ظرف 1 قاشق غذاخوری پودر شکر را با نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و هم بزنید. بعد از این پیلینگ خواهید دید که که پوست شما بسیار جوان تر و زیباتر خواهد بود.

3-وازلین برای بلند کردن مژه ها

 

اگر شما هم مایلید که مژه های بلند و پرپشت داشته باشید بهتر است قبل از آنکه ریمل استفاده کنید مقداری وازلین بر روی مژه های خود بمالید.

4- کرم ضد آفتاب

نور آفتاب برای پوست مضر بوده و در پیری پوست شما بسیار تاثیر دارد از این رو حتی در فصل زمستان هم متخصصین پوست توصیه می کنند که قبل از خارج شدن از منزل حتما از کرم ضد آفتاب مناسب با پوست خود استفاده کنید و برای کم کردن اشعه آفتاب حتما این کرم را 2 یا 3 ساعت یک بار بر روی پوست خود اجرا کنید.

5-لبخند زیبا

لبخند زیبا بدون شک چهره شما را زیباتر خواهد کرد و برای داشتن لبخندی زیبا دندان های سفید خیلی تاثیر مهمی دارند. از این رو مسواک زدن دندان های خود و جرم گیری را حتما جدی بگیرید. دهان شویه در تمیزی دهان شما و هم چنین بوی خوش بسیار حائز اهمیت است.

6-پیلینگ لب

همانگونه که پوست شما به پیلینگ و مراقبت احتیاج دارد لب های شما نیز به مراقبت اساسی نیازمند است. لب هایی که در اثر هوای سرد زمستان پوست پوست شده است چهره زیبای سما را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو بهتر است در طول روز از مرطوب کننده های لب و در هنگام واب نیز از کرم های مناسب لب خود استفاده نمایید.

مجله مواد غذایی یوزال مگ

 

 

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest