مزایای آبمیوه و آب سبزیجات برای سلامت

آب میوه و سبزیجات می‌تواند سرشاز از خواص مفید برای سلامتی باشد. البته بهتر است که خودتان به صورت طبیعی در خانه آب میوه و سبزیجات را بگیرید و دیگر نگران مواد نگهدارنده و سایر افزودنی‌های محصولات کارخانه‌ای نباشید. اما فواید نوشیدن آبمیوه و آب سبزیجات برای سلامت چیست؟ با ما همراه باشید تا با چند مورد مهم از این خواص آشنا شوید.

 

استخوان سازی

کلم، خربزه، و بروکلی حاوی مقدار بالایی مواد مغذی کلسیم و منییزیم هستند که وجودشان برای ساخت استخوانی سالم ضروری است. مادرانی که به سلامت جسمانی و بنیه قوی فرزندان خود اهمیت می‌دهند، آب این مواد را در نظر داشته باشند.

 

خواب بهتر

افرادی که برای چند ساعت خوابیدن سراغ روش‌های عجیب و غریب و یا مصرف قرص‌ها می‌روند. آب سبزیجات برگدار حاوی مقدار زیادی منیزیم است که به خوابی راحت کمک می‌کند.

 

تقویت ذهن

آب ریشه چغندر می‌تواند جلوی زوال عقل را بگیرد. این نوشیدنی شاید چندان محبوب نباشد، اما اگر به فکر سلول‌های خاکستری مغزتان هستید حتما امتحان کنید.

 

افزایش طول عمر

مواد مغذی و آنتی اکسیدان های در آب میوه جلوی از بین رفتن سلول‌ها را می‌گیرد. به همین دلیل افرادی که به‌طور مرتب از انواع آبمیوه‌ها مصرف می‌کنند، نسبت به سایر افراد انرژی و شادابی بیشتری دارند. در نتیجه نشانه‌های پیری دیرتر سراغ این دسته از افراد میاید.

 

افزایش انرژی

مواد مغذی موجود در آب میوه تقریبا مستقیم به بدن منتقل می‌شوند. قبل و یا در عین انجام فعالیت‌های ورزشی می‌توانید خودتان را با نوشیدن آبمیوه شارژ کنید و فعالیت‌تان را به اتمام برسانید.

 

بهبود گوارش

آب میوه به عملکرد بهتر روده‌ ها، کبد و کلیه کمک می‌کند. ضایعات و مواد سمی را از بدن دفع و از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند.

 

از بین بردن استرس

ویتامین C و منیزیم به بدن کمک می‌کننکد با اثرات استرس بهتر مبارزه کند.

 

دریافت سریع نیاز روزانه بدن

بدن انسان برای عملکرد صحیح و سالم به مواد مغذی مختلفی نیاز دارد. باتوجه به اینکه آب میوه و سبزیجات به صورت مستقیم به بدن منتقل می‌شوند راهی راهی ساده و سریع برای جذب مواد مغذی مورد نیاز محسوب می‌شود.

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest