چگونه نگاه و خنده عاشقانه را از شهوانی تشخیص دهیم ؟

در پژوهش هایی که دانشمندان ترکیه ای بر روی 3000 نفر داوطلب  انجام داده اند . به این نتیجه رسیده اند که نگاه عاشقانه و یا از روی سو استفاده را میتوان تشخیص داد اما چطور و چگونه؟

در این پژوهش دانشمندان متوجه شدند که داوطلبین بیشتر بر کدام نکات مانکن ها نگاه میکنند . و به این نتیجه رسیده اند که شخص عاشق بیشتر متمایل بر ارتباط چشمی میباشد و افرادی که بجستجوی سو استفاده جنسی هستند بر روی بدن طرف مقابل نگاه میکنند .

عاشقانه

1- در نگاه عاشقانه مردمک چشم گشاد میشود

و شخص به یک نوع دستپاچگی دیداری مرتکب میشود و حرکات غیر تعادلی و کودکانه از او سر میزند . چشمان عاشق یک اضطراب را همیشه به دنبال دارد که به سادگی قابل تشخیص میباشد .وقتی در حال نگاه کردن به شی یا شخص مورد علاقه‌مان هستیم ( نگاه عاشقانه ) مردمک چشمانمان گشاد می‌شود. یکی از سوالات بسیاری که دانشجویان و افراد عادی از من می‌پرسند اینست که “از کجا بدانیم شخصی به ما علاقه دارد یا نه؟” پاسخ اینست که؛ چنانچه در حال صحبت کردن با کسی بودید و متوجه شدید مردمک چشمانش گشاد شده، بدانید او به شما علاقمند است. البته انسانها بطور ناخودآگاه متوجه این حالت می‌شوند و نیازی نیست خیلی به دنبال کشف آن باشید. یکی از دلایلی که معمولا رستورانها فضایی تاریک دارند نیز همین است (تا مردک چشم بخاطر کم بودن نور گشاد شود و احساس علاقه به طرفین منتقل شود)

2-خنده عاشقانه

خود به تفاوت بین خنده واقعی و خنده تصنعی پی برده است (خنده واقعی ناشی از شادی است و خنده تصنعی به تناسب شرایط یا برای پنهان کردن یک احساس است). وقتی خنده واقعی باشد چشمان باریک می‌شوند و گوشه چشم چروک می‌افتد اما در خنده تصنعی فقط لبها می‌خندند و حالت چشمان تغییر چندانی نمی‌کنند.

البته موارد فوق بیشتر یک تست میباشد که نمیتوان به صورت صد درصد به آن استناد کرد . ولی در هر حال میتواند یکی از موارد تصمیم گیری در مورد تشخیص نگاه عاشقانه باشد

مجله مواد غذایی یوزال مگ

 

به اشتراک بگذارید:

2 comments

  • Hello, guest