۴ میان وعده غذایی رژیمی کاهش وزن و سفت کردن پوست

یکی از نکات مهم در رژیم غذایی کاهش منطقی وزن همراه با رعایت اصول علمی میباشد. کاهش وزن سریع باعث بسیاری از بیماریهای خطرناک میشود که اضافه وزن در مقابل آنها قطره محسوب میشود. در کاهش وزن به صورت غیر علمی و سریع باعث گشادی پوست شده که در سنین بعد از ۴۵ بسیار به چشم خواهد آمد . برای این موضوع ما هفت غذای رژیمی که در ترکیه هنرمندان از این رژیم غذایی استفاده میکنند را برایتان در این مطلب جمع آوری نموده ایم که خدمتتان ارایه میشود.

تن ماهی کاهش وزن

1- تن ماهی همراه نان کامل

در این روش تن ماهی را ۱۵ دقیقه در آب جوش گرم کرده و سپس دو ورقه نان کامل سبوس دار به اندازه کف دست آماده کرده تن ماهی را در میان آنها قرار داده و سپس گوجه و کاهو را روی آنها گذاشته و بغیر از سس های کچاپ و خردل از هر مزه بدون چربی میتوانید استفاده نمایید.

 

 

نان کامل همراه پنیر بدون نمک و کم چربی

2- نان کامل همراه پنیر بدون نمک و کم چربی

در این روش دو کف دست نان کامل(نان سبوس دار -نان جو سبوس دار) را جدا کرده به اندازه ۵۰ الی  ۱۰۰دگرم پنیر بدون نمک و بسیار کم چرب را درون آن قرارداده و با چای نوش جان فرمایید . نکته مهم در این روش جویدن زیاد و خوردن غذا در حداقل ۱۵ دقیقه میباشد . هر چقدر مدت غذا خوردن شما طولانی باشد ، به همان اندازه کاهش وزن به روش علمی تسریع خواهد شد.

 

دسر انجیر

3- دسر انجیر

تعجب نکنید قرارنیست که در رژیم غذایی شکنجه شویم قرار بر این شد اصولی بخوریم و از تناسب انداممان لذت ببریم.

طرز تهیه دسر انجیر رژیمی :

ذر این روش ۵۰ گرم کره را در دمای پایین در ماهی تابه ذوب میکنیم و سپس به اندازه کافی ارد کامل اضافه مینماییم و تا طلایی شدن ارد هم میزنیم. سپس شیر را کم کم در حالی که مداوم آرد را هم میزنیم به دسرمان اضافه مینماییم.

تا زمانی که دسرمان به شکل فرنی در بیاید به هم زدن ادامه میدهیم . سپس ۱۵ دقیقه استراحت داده و بعد از آن در میکسر حسابی مخلوط میکنیم.

به اندازه کافی مغز گردو را شکسته کرده به شکل لپه در می آوریم و سپس کف یک سینی کریستان پهن میکنیم و بعد از آن مایع را به دقت بر روی مغز گردو ها اضافه مینماییم.

بعد به مدت ۶ الی ۷ ساعت در یخچال قرار میدهیم تا استراحت کند ارتفاع دسر شما باید بین ۵ الی ۷ سانتیمتر باشد

بعد از آن در فر قرار داده با درجه حرارت ۲۰۰ درجه ۲۰ دقیقه تا به شکل طلایی در بیاید. و بعد از آن با  انجیرهای پخته شده دسر خود را تزیین نمایید نوش جان

 

فلفل دلمه ای کباب شده همراه ماست

4- فلفل دلمه ای کباب شده همراه ماست

فلفل دلمه ای یا فلفل قرمز شیرین را کبابی کرده پوست آن را جدا نموده ساتوری کنید سپس همرا ماست چکیده بدون نمک مخلوط کنید اگر ناراحتی معده ندارید  فلفل سیاه اضافه نموده همراه دو کف دست نان همرا جعفری میل فرمایید .

 

نکنه مهم حتما نان انتخابی نان کامل بوده و شما همان نان را دوباره بپزید تا طلایی شود.

 

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest