ترامیسوی شکلاتی و طرز تهیه ترکیه ای آن

 

ترامیسوی شکلاتی و طرز تهیه آن به سبک آسان و خوشمزه

مواد لازم ترامیسوی شکلاتی:

ترامیسوی شکلاتی
مجله مواد غذایی یوزال مگ

۲۵۰ گرم بیسکویت شکلاتی
۱۰۰ گرم کره اب شده
۶۰۰ گرم شکلات (bitter)
۱۲۵ ml قهوه اسپرسو
۱/۵ لیوان کرم
پودر کاکائو
مواد لازم برای کرم:
۲ لیوان کرم
۱لیوان پنیر(mascarpone)

طرز تهیه ترامیسوی شکلاتی:

بیسکویت و کره اب شده رادر یک ظرف هم میزنیم،وسپس در یک ظرف پیرکس ۲۵ سانتی به صورت یکسان پر می کنیم و برای سرد شدن به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در یخچال می گذاریم.
شکلات(bitter)را رنده کرده یا به کوچکترین حالت برش دهید،سپس قهوه و کرم را در یک قابلمه گرمش کنید،مو قع جوشیدن شکلات رنده شده را اضافه کرده و قابلمه را از روی شعله بر می داریم و تا اب شدن شکلات رنده شده خوب هم می زنیم،بعد روی ظرف بیسکویت ها ریخته و به مدت ۳ الی ۴ ساعت در یخچال بگذارید.
در دستگاه هم زن کرم وپنیر(mascarpone)تا مو قعی که پف کند هم بزنید،بعد داخل قیف ریخته و به روی ظرفمان به صورت توپی شکل می ریزیم،و سپس پودر کاکاءو را به مقدار دلخواهمان روی کرم توپی شکلمان اضافه می کنیم.
ترامیسوی ما اماده سرو می باشد.

مجله مواد غذایی یوزال مگ همیشه سعی نموده است از بهترین نوع دستور العمل های ممکن در تهیه شیرینی و دسر استفاده نماید . اینبار این دستور العمل توسط جناب میلاد نوبری تهیه گردیده که خدمت شما ارائه میشود. امیدواریم آماده کنید و نقطه نظرات خود را از طریق همین پست با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

از اینکه اجازه دادید در جمع شما باشیم متشکریم.

امیدواریم شما نیز با ارسال درخواست ها و نقد و انتقادات سازنده خود ما را در این راه همیاری نمایید.ما معتقدیم تا شما ما را نقد نکنید نمیتوانیم آنطور که باید خدمت مفید ارائه دهیم .

 

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest