به عنوان یک خانم خانه دار چگونه از منزل کسب درآمد کنیم؟

به عنوان یک خانم خانه دار چگونه از منزل کسب درآمد کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی و قرارگیری در قرن 21 برای رفع نیاز های خود به کار کردن و درآمد بیشتری نیاز داریم. در گذشته حداکثر 2 دهه پیش بیشتر خانم ها خانه دار بودند و در منزل به امور منزل و تربیت فرزندان مشغول می شدند اما با گذشت زمان و ایجاد عرصه های جدید کسب و کار به خصوص با افزایش هزینه های زندگی در بیشتر خانواده ها دیگر مردان به تنهایی قادر به تامین نیاز های خانواده نیستند از این رو خانم ها نیز ترجیح می دهند در این امر به مردان کمک کنند. اما سوال بر این است در جامعه امروز شغل ها محدودیت خاصی دارند به خصوص برای خانم هایی که صاحب فرزند هستند. بعضی از مشاغلی که دنبال کارمند هستند از نظر مسافت طولانی بوده و یا ساعات طولانی کار برای خانم هایی که در منزل نیز خانه داری میکنند مناسب نیست. از این مجله مواد غذایی یوزال مگ در این مقاله برای خانم های خانه دار  که مایلند از منزل کسب در آمد کنند شغل هایی هرچند کوچک حتی با درآمد ناچیز را جمع آوری نماید.

به عنوان یک خانم خانه دار چگونه از منزل کسب درآمد کنیم؟

1- برای خانواده های دیگر غذاهای خانگی و ارگانیک تهیه کنید.

در دنیای امروز همه مردم سعی میکنند ساعات زیادی را کار کنند از این رو زمان زیادی برای تهیه غذا ندارند. شما می توانید در خانه با تهیه کردن غذاهای خانگی برای خانواده هایی که زمان زیادی برای تهیه غذا ندارند کسب درآمد کنید. به طور مثال مطمئنا در اطرافیانتان شاهد این گونه موقعیت ها شده اید ، با آنها صحبت کرده و به آنها پیشنهاد همکاری دهید. البته در این مورد تمامی نکته های تغذیه ای را رعایت کنید. مثلا اگر در خانواده ای فردی دچار بیماری دیابت است غذای مناسب این گونه بیماری تهیه کنید. این نکات را  پیش از تهیه غذا از خانواده سوال کنید.

2-به صورت آنلاین و یا خصوصی در منزل تدریس کنید.

اگر شما تحصیلات دانشگاهی دارید و یا در یک زبان خارجی حرفه ای هستید و یا حتی زمانی مدرک معلمی داشتید اما به دلایلی از قبیل دوران بارداری نتوانسته اید شغل خود را ادامه دهید، میتوانید از این نکته استفاده کنید.  در سایت های اینترنتی که به صورت رایگان و یا حتی با مبالغ اندک آگهی دهید و در مورد توانایی های خود در زمینه ای توضیح دهید. شما با این روش می توانید کسب درامد نمایید.

3-کتاب های اینترنتی بنویسید.

شما ممکن است در زمینه خاصی تخصص داشته باشد. به طور مثال شما یک آشپز خوبی هستید. در زمینه آشپزی کتاب آنلاین نوشته و دستورهای تهیه را همراه با عکس های آن داخل کتاب قرار دهید و این کتاب را به فروش اینترنتی بگذارید.

4-لوازم دست دوم بخرید و آنها را دوباره بفروشید.

ممکن است وسیله ای که برای یک نفر ارزش 1 ریال را دارد برای کس دیگر ارزش 100 تومانی داشته باشد. به همین جهت می توانید سمساری های زیادی را بگردید و از میان آنها وسایلی که به نظرتان میرسد مورد نیاز کسی باشد را بخرید و در سایت های فروش آنلاین که لوازم دست دوم را می فروشند آگهی کنید.

کسب درآمد از منزل

5- مهمانی های کوچک را سازمان دهی کنید.

میدانیم که با خواندن این نکته پیش خود فکر میکنید که ارگانیزه کردن مجالس را شرکت های بزرگ انجام می دهند. بله درست است اما منظور ما در اینجا این است که شما می توانید مجالس کوچک مانند جشن تولد های 20-30 نفری و یا مهمانی های کوچک که به هردلیلی برگزار می شوند را سازمان دهی کنید. ممکن است میزبان فرصت هماهنگ کردن 20 یا 30 نفر را در روز خاص نداشته باشد ، شما این کار را انجام دهید. وسایل پذیرایی را سفارش دهید . مکان مهمانی را هماهنگ کنید و از این کار می توانید ساعتی و یا پروژه ای پول در یافت کنید.

به عنوان یک خانم خانه دار چگونه از منزل کسب درآمد کنیم؟

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 

مجله مواد غذایی یوزال مگ

 

به اشتراک بگذارید:

0 comments

  • Hello, guest